Farfar fyller år

Idag blir det en dag med släkten då min farfar fyller år. En dag med mycket ljud med andra ord, jag skulle kunna jämföra dom med släkten i filmen "Mitt stora grekiska bröllop". 
Ni som har sett filmen förstår nog vad jag menar, men jag älskar dom såklart!



1 MADDISENJ.SE:

skriven

Hoppas ni hade det trevligt när ni firade farfar :D

Passar på att tipsa om adventstävlingen jag har i bloggen just nu, spana gärna in den :) Ursäkta om du inte gillar reklam som detta. Kram

2 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Mysigt!

3 amanda:

skriven

grattis till honom :D

Vad roligt att du vill vara med och delta, lycka till! :)

4 Amanda:

skriven

Grattis till han :)

5 Netti Starby:

skriven

Den där filmen är så himla rolig :-D Kram

6 Cajsa Lindahl:

skriven

hehe, det är ju inget nytt precis men alla reagerade på att jag ekrök under i min bibel så kände att jag va tvungen att förklara varför. xD

7 Carolina Thoor:

skriven

Haha har inte sätt filmen, men min släkt är lite härliga också på ett sådant vis så kan förstå hehe!

Sv; åh tack ska du ha! :D 💕

8 Carolina Thoor:

skriven

Haha har inte sätt filmen, men min släkt är lite härliga också på ett sådant vis så kan förstå hehe!

Sv; åh tack ska du ha! :D 💕

9 Carolina Thoor:

skriven

Haha har inte sätt filmen, men min släkt är lite härliga också på ett sådant vis så kan förstå hehe!

Sv; åh tack ska du ha! :D 💕

10 Carolina Thoor:

skriven

Haha har inte sätt filmen, men min släkt är lite härliga också på ett sådant vis så kan förstå hehe!

Sv; åh tack ska du ha! :D 💕

11 Amanda:

skriven

hahaha, låter som du har en skön släkt!

Kommentera här: