Svaren på era frågor

Nu kommer svaren på era frågor ni ställde till mig, det var några stycken som ställde samma fråga så jag har bara tagit en av dom för att slippa upprepa mig.
 
 
Hur kommer det sig att du började blogga?
Jag började blogga för ca 12 år sedan och den första bloggen jag hade var om Mode. Sen när jag insåg att det inte riktigt var min grej valde jag att börja blogga om min vardag. Jag hade under ett par år en framgångsrik blogg när jag jobbade som skådespelerska och pluggade på gymnasiet under samma tid.
 
Favorit mat?
Jag vet faktiskt inte. Jag älskar Tacos, Köttfärsås, Grillad Lax mm, så en specifik maträtt har jag inte som favoit. Mat ska avnjutas i många former!

Vad gör du helst en ledig dag?
Jag älskar ju att fotografera, teckna och läsa, så en ledig dag gör jag gärna en blandning av detta.
 
Vad är din favoritfilm?
Jag har så många! The Fault In Our Stars, Harry Potter serien....det finns så många fantastiskt bra filmer och så lite tid att se dom på.

Vad är roligast att blogga om?
Mina intressen och vardag tycker jag är roligast att blogga om, sen hoppas jag att det är något ni gillar att läsa om med haha.
 
 
Finns det något bättre än att krypa ner nyduschad i en nybäddad säng med en bra bok? Det är exakt det jag ska göra nu! Vad gör ni ikväll?

 


 
1 Lilla hjärtat:

skriven

Tack fina för dina ord på min blogg.. ville krama om dig även här för de värmde verkligen ända in till hjärtat!
((kramar om dig))

2 Emma Engström:

skriven

The fault in our stars är så bra! :D

3 Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

skriven

svar: haha bra jag är inte ensam:D men förstår inte hur de kan vara så svårt att komma ihåg dem:D

4 ISA:

skriven

vad roligt att få läsa detta! :)

5 Yohanna af Skovde:

skriven

jag håller så med dig om det nybäddade och nyduschade! :)

6 Mirre:

skriven

Ja nybäddat är såå skönt och gillar oxå tacos

7 Skogsraah ☾:

skriven

Kul att läsa :)

8 FiskeLina:

skriven

Roligt med frågestund!

9 Http://nouw.com/carroat:

skriven

Kul läsning :)

10 Eva`s blogg:

skriven

jätte fin ser det ut i ditt sovrum :) ha en fin söndag

Kommentera här: