Flytthjälp

Idag spenderas med att vara flytthjälp för min syster som flyttar in i sin nya lägenhet i centrala Göteborg idag! Ska bli så kul att se hur den ser ut. 
Jag är väl inte den bästa flytthjälpen när det kommer till att bära eftersom jag har en gammal skada i axeln men jag ät bäst på att sitta vakt med alla saker!







1 Cissi:

skriven

Lycka till med flyttandet ;)

2 ISA:

skriven

det är SÅ roligt med flytt ändå, även om det är fettjobbigt. haha! men skönt när allt är på plats!

3 Nimo:

skriven

Jobbigt men kul.
Var gärna med i min tävling där man vinner en länk http://nouw.com/Nimom/tavling-vinn-en-lank-21214493

4 VERONICA - fashionblog:

skriven

Vad trevligt att ni hjälper! Alltid kul när någon flyttar in och man får hjälpa att fixa :)

5 Josefine:

skriven

Snällt att hjälpa till!

sv: Tack :)

6 Emma Engström:

skriven

Låter inte kul att du har en gammal skada i axeln, men hoppas det gick bra! :D

7 Carolina Thoor:

skriven

Vad roligt att få hjälpa till! Jag ska själv få hjälpa till snart då min kusin kommer flytta från lägenhet till ett radhus! :D

Sv; tack ska du ha! :)

8 Cassandra Haraldsson:

skriven

Härliga bilder!

9 ExklusivaMoi:

skriven

En vakt att vakta sakerna behövs ju alltid ;D... inte fy skam med det!

10 http://siliiins.blogg.se:

skriven

Härligt!! :)

11 Elin:

skriven

Snällt att hjälpa till =)

12 Amanda Forsman:

skriven

Spännande, hoppas hon får det bra! Snällt att du hjälper till :)

13 Nicole:

skriven

Härligt! :)

14 Nicole:

skriven

Härligt! :)

15 Skogsraah ☾:

skriven

Vad snällt! :)

16 Sanna | Beauty & Bride:

skriven

Vad roligt! Vilket område flyttar hon till? :)

17 N A T H A L I E :

skriven

Gud va kul, lycka till! :)

Kommentera här: