10 saker ni inte visste om mig

Wow säger jag bara, igår slog ni besöksrekord igen!!!!! Är verkligen otroligt tacksam. 
Tänkte att istället för ett vanligt "hej hur mår ni? jag mår bra" inlägg så ska ni få veta 10 saker ni inte vet om mig än. 

1. Jag har bloggat i ca 12 år, men på olika bloggar. En av mina bloggar var en av dom största i Göteborg ett tag vilket gjorde att självaste Blondinbella kontaktade mig och ville ha min blogg i sitt team (innan spotlife blev en vanlig bloggportal). 

2. Jag bor själv i min bostadsrätt i Göteborg tillsammans med två katter. 

3. En av mina katter har jag fött upp själv på nattflaska då jag hittade honom övergiven när han var ca 1 vecka gammal (idag är han lite över 2 år). 

4. Jag jobbar i ett elektronikvaruhus i Göteborg.

5. När jag studerade i gymnasiet så jobbade jag också som skådespelerska i ett antal projekt, vilket gjorde att jag pluggade mycket utanför klassrummet. 

6. Efter skolan startade jag mitt egna företag som fotograf, och gick med vinst redan första året! Jag fotar fortfarande väldigt många uppdrag. 

7. Jag har ett enormt kontrollbehov, på gott och ont. 

8. Jag har tecknat hela mitt liv, men har under dom senaste åren utvecklat min teknik och syn på konsten. 

9. Jag försöker motionera regelbundet (även om jag borde göra det oftare). 

10. Min musiksmak växlar väldigt mycket beroende på humör, jag har aldrig en favorit låt. 

Jäklar va svårt det började bli att komma på saker efter nr 5 där men jag hoppas att ni tyckte det var underhållande på någon nivå. 
1 Petra:

skriven

sv älskar kokosolja det är bra till mycket

2 Cajsa Lindahl:

skriven

Aww, tusen tack finaste! :D Fått så mycket beröm för denna bild...Blir lite bortskämd med beröm och kommentarer...^^

3 Matilda :

skriven

Vad roligt att läsa!

4 Jessy:

skriven

Gud va kul att ditt företag gick bra det första :D
Spännande att läsa!

5 matilda ♥:

skriven

Åhh kul att läsa :D

6 Skogsraah ☾:

skriven

Intressant att läsa :)

7 carro:

skriven

Kul lista :)

8 Amanda:

skriven

vad kul med all kreativitet! Jag håller också på med foto och skådespeleri, på teater :D

sv: tack :D

9 Linnéa:

skriven

Härliga "avslöjanden" där :-)

10 Johanna Utterberg:

skriven

Vad kul och läsa! :)

11 Dixi Wonderland:

skriven

Grattis till besöksrekordet :D
Jag och min sambo bor i Trollhättan men vi funderar på att flytta till Göteborg. Vill dock ha en lägenhet med högt i tak haha ;D

12 sandra:

skriven

grattis till besöksrekordet :)

13 ALEXANDRA SALOMATIN:

skriven

Vilken härlig blogg du har! Du får gärna kolla in min, du kommer att älska den!! ♥

14 Prietha:

skriven

Oj vad framgångsrik du är!

15 MALIN:

skriven

Jag älskar dessa inläggen! Så himla roliga att läsa! Kram

16 ISA:

skriven

Vad roligt att få veta mer! och hurra för rekord, det gillar vi! :D

17 Anonym:

skriven

VI VILL TIPSA PÅ HÖSTENS NYHETER! <3

Pom pom keyrings med fluff, marmor skal i alla möjliga färger, dekorationer till hemmet i guld/mässing! Massor med smycken också självklart! <3

WWW.HOPEDESIGN.SE

18 Yohanna af Skovde:

skriven

Kul att läsa! Vad har du vart med och skådespelat i då? :)

19 Fröken Grön:

skriven

Sv: Tack så jätte mycket! :D Kramar!

20 Emma Engström:

skriven

Vilket roligt inlägg! :D

21 JoJo:

skriven

vad kul att läsa, älskar såna här inlägg! :D

sv; åh tack snälla du! vad glad jag blir att du tycker det! :') hoppas du kommer kika in fler gånger! kram

22 Julia:

skriven

Så kul att läsa!

sv; Åh ja! Jag med! kram

23 Netti Starby:

skriven

Grattis till besöksrekordet och det här var jätteroligt att läsa! :-D Kram

24 Elin:

skriven

Roligt att få läsa =)

25 Carolina Thoor:

skriven

Riktigt roligt att läsa igenom. Häftigt med din katt, vad snällt av dig! :) låter som om du har haft mycket för dig i ditt liv! :D

Sv; åh tack ska du ha :D

26 Amanda Jönsson:

skriven

Va kul att läsa!

27 jonnarenman.blogg.se:

skriven

Så himla fina bilder du tar till din blogg!

28 valeria:

skriven

vad roligt inlägg att läsa!

29 paulina:

skriven

alltid kul när statistiken går upp :)

Kommentera här: