1 Josefine:

skriven

Åh vad gott!!

2 Linn Strömberg:

skriven

Åh vad gott med glögg!

3 Petra:

skriven

Gott med glögg

Sv det var den verkligen

4 Tilda Barkselius:

skriven

Åh inget säger jul som glögg :)

5 Ditte:

skriven

Den här gläggen har jag också köpt och provat idag. Riktigt god och inte alls så söt.
Sedan är ju flaskan i sig snygg!

6 sandra:

skriven

åh mys!

7 Netti Starby:

skriven

Åh den där glöggen ska jag också smaka på snart :-D Kram

8 Carolina Thoor:

skriven

Drack också årets första glögg idag!

Sv; haha tackar :)

9 Yohanna af Skovde:

skriven

Har bara hunnit med en liten kopp! Men mer ska det bli :)

10 Frida:

skriven

Åh va gott, den där har jag inte provat men det måste jag göra :)

11 Ida Lindborg ♡:

skriven

mumsigt!!

12 Annette:

skriven

Väldigt god tyckte jag. Inte så söt, vilket var ett stort plus. Om jag inte vetat att den skulle smaka litet som Earl Grey-te hade jag inte tänkt på det, men nu kändes det eventuellt litet i eftersmaken.

13 snie.blogg.se:

skriven

va den god?

Svar: sådär faktiskt
ByJuliaP

14 Ronja Flygare:

skriven

älskar glögg :)

15 Eva`s blogg:

skriven

alla pratar om den glöggen så jag får väl oxå testa den :) ja glögg= juletider :) skön måndag kram

16 Cissi:

skriven

Vad tyckte du?
Jag har faktiskt inte köpt årets glögg då jag inte hört så många hissat den...

17 Susanna:

skriven

Hej jag har provat den också, men jag tror jag hade större förväntningar på den. Men å andra sidan ville jag ha flaskan mer ;)

Kram

18 Jessica:

skriven

Har inte provat denna, hur var smaken?

Svar: Den var helt okej! Inte så söt så var inget för mig egentligen
ByJuliaP

19 Pauline Hurtig:

skriven

mums! har inte provat den dock :)

20 Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room:

skriven

Den drack jag och mina kompisar igår! Vad tycker du om den? I like!

Kommentera här: