Veckans Blogg

Jag tänkte börja med Veckans Blogg i bloggen, dvs att varje söndag så kommer jag ha en tagit fram en blogg som blir veckans blogg. 
Det ni behöver göra är egentligen inte mycket, kommentera mycket eller mejla mig på [email protected] så lottar jag fram en. 

Veckans blogg kommer vara en intervju baserad på ens bloggs innehåll. 
Vad tycker ni? Är det en kul idé?
1 Petra:

skriven

Spänandet

Sv tack detsamma kram

2 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

skriven

låter som en rolig idé :)

3 Linn Strömberg:

skriven

Låter grymt!

4 Netti Starby:

skriven

Det är ju en lysande idé :-D Kram

5 Carolina Thoor:

skriven

Det låter jätte kul! Det tycker jag att du ska köra på! :D

Sv; tack ska du ha! Hoppas du också får en fin kväll :)

6 MADDISENJ.SE:

skriven

kör på det!

7 SOFIA:

skriven

Jag vill jättegärna vara med! :) Det vore roligt med en intervju också! kram

8 michelle:

skriven

thanks for Reading my blogg too.
i love your blogg is very nice.
and beutifull merychristmass and happy new year to you.

9 Celine:

skriven

Låter kul! :D

10 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Jätteroligt tycker jag! :)

11 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Så kul :)

12 Catrin Monica Sandberg:

skriven

Låter som en fantastisk idé :)

13 Sara Ekman:

skriven

låter bra :)

14 Lis Mari:

skriven

Jag tycker att det är en trevlig idé att lyfta andra bloggar :)

15 Cissi:

skriven

Jättekul idé ;)

16 sommarblom.blogg.se:

skriven

Ja det är kul :D

17 Pälsbloggaren:

skriven

Spännande! :-)

Kommentera här: