Regn regn och regn

Detta regn alltså, som egentligen inte kallas regn utan fuktig dimma eller liknande. Jag blir så himla trött på det. Idag hade vi tänkt gå till Liseberg eftersom gårdagen blev inställd, men det är för trist väder. Inte vill man betala för att stå där i regn. 
Verkligen ett i-lands problem känner jag nu när jag skriver texten haha. Men än så länge har det inte hänt något speciellt på min dag. 
1 Susanna:

skriven

Hej usch vad tråkigt med regn då har jag nog hellre blåsväder en regn. De är ju inge kul väder nu, får hoppas på att vi får en vit jul iaf.

Kram

2 Erika:

skriven

Ja trist väder.. Regnade när jag var på Liseberg i lördags också, fast det funkade finfint ändå :)

3 Henrietta Nylund:

skriven

Åh vad jobbigt :(

4 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Riktigt tråkigt väder är de :(

5 Mia Forsberg:

skriven

Ja supergoda är dem! :)

Synd att det regnat så nu inte kunde åka till liseberg! :(

6 Julia:

skriven

så tråkigt väder :/

7 jonna:

skriven

Tack så mycket :)

8 Pauline Hurtig:

skriven

så tråkigt med regn!

Kommentera här: