Julstämning

Igår fick jag en fin present av min älskade vän Nathalie. Jag är riktigt dålig på att julpynta men i år ska jag skärpa mig och försöka få upp lite mer än bara belysning. Jag fick denna glob från Nille av henne. Älskar den!



1 Carolina Thoor:

skriven

Åh vilken snygg julglobe. Jag vill ha en i mitt rum också :D

Sv; ja, det tycker jag att du ska göra! :)

2 MartinaOlsson:

skriven

Hej!
Var gärna med och tävla om en flaska arganolja från Loelle i min julkalender - en riktig mirakelprodukt för hår & hud! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/56415/julkalender-lucka-3-4/

3 Linn Strömberg:

skriven

Åh vad fin present!

4 Vicktoria - Mamma till William ♡:

skriven

Men åh vilken fin! Jag älskar sådana glober, äger dock ingen men måste försöka hitta en snarast :)

5 Hos Josefine:

skriven

Den var riktigt fin!

6 Yohanna af Skovde:

skriven

Men åh vad fin! Vet du varifrån den kommer?

Svar: nille :)
ByJuliaP

7 Netti Starby:

skriven

Åh vilken fin :-D Kram

8 Alice:

skriven

Åh, så fin! :D

9 Hanna Karlsson:

skriven

Vad fin den är!

10 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

Men så fin!

11 Skogsraah ☾:

skriven

Såå fin!

12 Emma Engström:

skriven

Så fin den är! :D

13 Linnéa:

skriven

Åh, sååå fin <3

14 Ronja Therese:

skriven

Jättefin! :D

15 Emelie Andersson:

skriven

Vilken fin bild :)

sv: tack så mycket, du med :)

16 N:

skriven

Vad mysigt!

17 sara:

skriven

Men vad fin! :)

18 Lis Mari:

skriven

Det ser ju himle fint ut, mamma samlar på sådana :)

sv: Taaack, den är från Myrorna så fick den till ett riktigt pangpris :D

19 Julia:

skriven

så fin :)

20 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Vad fin :)

21 Lilly:

skriven

Åh vilken fin!

Just nu håller jag i en superrolig tävling i samarbete med Nordicfeel där du kan vinna en rabattkod på 300 kronor! Tävlingsreglerna är superenkla, så vad gärna med om du vill! : ) Ha en fin kväll, kramis!

22 Linnéa:

skriven

Nä usch o fy för vädret, lite skakis att träden m.m lutar som bara den :(

23 Sarah:

skriven

fin

24 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vilken fin! :)

Kommentera här: