Tragedin i Trollhättan



 
Det som har hänt Sverige idag är fruktansvärt. Ingen ska behöva gå igenom det som eleverna, lärarna och familjerna i Trollhättan gör idag. Jag ryser bara av att skriva detta. Hur kan det ha gått så långt? Var finns hjälpen? När ska man reagera?

Jag hoppas att anhöriga kan få svar så fort som möjligt om varför, och jag hoppas att detta är ett uppvaknande för samhället. Blunda inte när du ser någon må dåligt, gör det du kan för att hjälpa. Det ska inte behöva gå så här långt!!!!
 
Jag beklagar sorgen till alla inblandade och jag hoppas att alla trots denna olyckliga händelse kan gå vidare på sitt sätt, i sin ro och ifred. Jag hoppas att media kan låta anhöriga få vara ifred den närmaste tiden.
1 Netti Starby:

skriven

Usch jag finner inga ord <3 Kram

2 Lydia Elstig:

skriven

Så fruktansvärt hemskt det som har hänt..

Kommentera här: