Min räddare


Detta är min vardagsräddare. Jag vet att alla mobiler och liknande har en kalender i sig men det är en viss charm med att skriva ner det i en vacker bok. Denna lilla raringen hittade jag på akademibokhandeln och den sträcker sig ändå till december 2016. 
Har ni något som hjälper er i vardagen? 

Idag ska jag in till stan för att fika med en vän, det är en sådan dag man bara vill vara onyttig. Men jag måste bara applådera först, igår var tredje dagen i rad som ni slog besöksrekord IGEN. Jag är så otroligt tacksam!
1 Lydia Elstig:

skriven

Jättefin!

2 Juia:

skriven

Supersöt! Fanns den i flera mönster?

Svar: Ja det fanns i lite olika storlekar och mönster :)
ByJuliaP

3 Erika:

skriven

En kalender har jag också, så viktigt för mig i vardagen!

4 snie.blogg.se:

skriven

önskar jag hade kommit ihåg o skrivit i en kalender, men det gör jag aldrig haha. jättefin =)

5 Sanna | Beauty & Bride:

skriven

Åh vad fin :)

6 Anna:

skriven

Jag gillar också att skriva ner på papper, men blir mest att jag använder mig av telefonen ändå :)

7 Cissi:

skriven

En kalender som man skriver på papper i är verkligen oslagbart! Kör också med det ;) den och mobilen kompletterar varandra! ;)
Älskar de som sträcker sig till december 16 dessutom ;)

8 Emelie Pahlin:

skriven

Jag föredrar också att skriva ner det i en anteckningskalender med papper! :)

Kommentera här: