Graviditets fotografering

Idag stod klockan på 06:30 när jag vaknade för jag ska ut och fotografera lite graviditets bilder. Ska bli jättekul! Synd bara att det regnar så för annars hade vi kunnat vara ute. Men vi ska nog kunna lösa det inomhus utan några problem. 
Här är några exempel från min senaste graviditets fotografering, då var det en vacker sommardag. 






1 Cissi:

skriven

Så vackra bilder. Verkligen magiskt

2 Mia Forsberg:

skriven

Fina och mysiga bilder!

Ja jag tror inte årets julkalender kommer va bra, tyvärr.. :( Men tänkte se de två första avsnitten i alla fall för att få en liten uppfattning. Sen kommer jag nog se Mysteriet på greveholm istället, brukar se den varje år ;)

3 von Ahn ♥:

skriven

Tack vad gulligt sagt :) Jättefin magen du har ♥

Svar: Det är inte min mage utan foton jag har tagit :)
ByJuliaP

4 Cajsa Lindahl:

skriven

åh så fina bilder! :D

sv. Hehe, visst är de grymma!? :D

5 Bellefix:

skriven

Åh vad duktig du är! Super fina bilder :)

6 Sarah:

skriven

Håliga bilder

7 OLIVIA | 17,5 årig tjej i medievärlden.:

skriven

Mysiga bilder!

8 juliette:

skriven

jättefina bilder:=)

Kommentera här: