Bloggen växer

Det är så himla kul att se hur bloggen växer som det knakar. Inte nog med att det var besöksrekord igår så ligger jag på topp 10 på mest kommenterade bloggar. Wow..... Jag är så otroligt tacksam över er! Vad vill ni ha av mig som tack för detta?!



1 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

vad kul :)

2 Carolina Thoor:

skriven

Vad roligt! Åh min blogg står med där, jag visste inte att jag var först på topp för att kommentera på din blogg! Hur kan man kolla sådant? :D

Sv; det kan jag säga, att det har jag inte xD

Svar: Man går in under topplistor :) så finns det besökta och kommenterade
ByJuliaP

3 Anonym:

skriven

Säljer fortfarande en del kläder och produkter i tradera som går ut imorgon och dagarna därefter. Dem är i nyskick alt. helt nya! Passa på med ett fynd till dig själv eller varför inte en julklapp? :)
http://www.tradera.com/profile/items/2753534/ronjaandersson93

4 Cissi:

skriven

Kul!
Grattis 😃

5 Emelie - Tävling på bloggen -:

skriven

Oh va roligt :D

Kika gärna in min bloggtävling där du kan vinna valfri vara från byebra :)

6 Linn Strömberg:

skriven

Åh vad roligt! grattis :D

7 Netti Starby:

skriven

Vad roligt och grattis :-D Kram

8 Cecilia:

skriven

ÅÅh, vad roligt! Grattis! :D

Kommentera här: