Tävling!!!!

Jag kommer hålla i en tävling här på bloggen där ni kan vinna mina favoriter från min necessär (helt nya såklart!). Vinsterna är Butt "Naked" Eyes från NYX, Contour Kit från Anastasia och Bombshell från Victoria Secret. 


(produkterna på bilderna är mina egna, dom som ska vara med i vinsten är på väg hem till mig nu)


Reglerna är enkla, allt ni behöver göra är att kommentera det här inlägget med att  skriva jag medverkar, och följa mig på instagram @byjuliap. 
Tävlingen avslutas den 13:e december. 
1 Cajsa Lindahl:

skriven

ser ut så kanske ja men det var det inte.

2 Linn Strömberg:

skriven

Jag är med och följer dig på insta :D (@younsim)

3 Carolina Thoor:

skriven

Jag medverkar! :D och jag har följer dig nu på instagram då jag heter knaseliet på instagram :)
Ser fram emot att få se vinnaren :D

4 ERCI:

skriven

Åh gud vad kul!
Jag är med, jag följer dig nu också (ebjorkander)

Kram.

5 A M:

skriven

ÅÅH, vilka vinster! Jag är med och jag följer dig vid namnet alicemalmstrom :*

6 Amanda:

skriven

Jag är med och följer dig!!

7 Sofie Andersson:

skriven

Vad kul. Hoppas på lite tur. Följer dig på instagram,

8 Elin Von Wred :

skriven

Vill du att jag svarar på dina frågor i ett helt eget inlägg ?
Kl 20:30 kommer ett inlägg som förklarar hur du kan få ett eget inlägg i min blogg och även länkning till din blogg/instagram och facebook om så önskas.

http://nouw.com/elinwred

9 Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist:

skriven

Jag är med :)) heter stargirlphoto på instagram och följer dig nu.

10 Ebba:

skriven

Följer dig nu på instagram 😘😘

11 Johanna:

skriven

Jag är med och följer dig! :) Drömvinster!!

12 Jeanette:

skriven

Men vad roligt med en tävling och så fina saker! :) Är helt klart med! Följer dig nu, heter Jeanette147

13 Orawan Nieojanthuk :

skriven

Jag är med och tävlar!😊 Har följt dig på Instagram, heter @orawaniau

14 Jasmine Sombatto:

skriven

Jag är med😊 Jag heter @jjasmine.95 Instagram och har följer nu ✨

15 OLIVIA | 17,5 årig tje j mediebranschen:

skriven

Jag följer och är med! Skogsbryn heter jag.

16 MLI:

skriven

Jag är med och följer dig på instagram 😘

Kommentera här: